رپورتاژ

تست عشق یک طرفه آنلاین با پاسخ تشریحی

تست عشق یک طرفه آنلاین با پاسخ تشریحی

تست عشق یک طرفه آنلاین با پاسخ تشریحی
تست عشق یک طرفه آنلاین با پاسخ تشریحی

در این پست می توانید میزان عشق یکطرفه خود را با استفاده از تست عشق آنلاین بررسی کنید. در انتها سوالات و پاسخ تشریحی این تست آمده است.

تست عشق چیست؟

تست عشق آزمونی برای سنجش ویژگی های عشق و نحوه ابراز عشق به دیگران است. به طور کلی می توان تست های عشق را به انواع مختلفی تقسیم نمود:

  • تست سبک های عشق ورزی
  • تست عشق واقعی
  • تست عشق یکطرفه
  • تست زبان عشق
  • تست قصه عشق
تست عشق مثلثی استرنبرگ بصورت آنلاین
تست عشق مثلثی استرنبرگ بصورت آنلاین

برخی از این تست ها مثل «تست عشق استرنبرگ» و «تست قصه عشق» بیشتر از آزمون های دیگر معروف هستند.

برخی دیگر از این آزمون ها مثل «تست عشق یکطرفه» و «تست عشق واقعی» نیز کمتر مورد استفاده قرار گرفته و بیشتر برای خودشناسی فردی از آن استفاده می شود.

چرا باید عشق یکطرفه یا عشق واقعی طرف مقابل را بسنجیم؟

عشق یکطرفه واقعا سخت است و ممکن است درد و رنج زیادی را برای ما به همراه داشته باشد. در عشق یک طرفه یکی از طرفین احساس می کند که در رابطه، زیادی است.

آیا شما احساس می کنید که در یک رابطه یکطرفه قرار دارید؟

بیایید با هم در تست عشق یکطرفه شرکت کنیم تا ببنیم که آیا در یک رابطه یکطرفه قرار دارید یا خیر.

سوالات تست عشق یکطرفه با جواب تشریحی
سوالات تست عشق یکطرفه با جواب تشریحی

سوالات تست عشق یکطرفه با جواب تشریحی

در اینجا سوالاتی را به عنوان تست عشق یکطرفه آورده ایم و سعی می کنیم در زیر هر سوال پاسخ هایی که به آن می دهید را با هم بررسی کنیم.

  • تعداد سئوال: ۸ تا
  • نوع پاسخ: چندگزینه ای
  • تفسیر: دارد

سوال ۱- آیا احساس می کنید که معشوقتان وقت کافی را با شما نمی گذراند؟

الف. بله

ب. گاهی اوقات

ج. ممکن است

د. نمی دانید.

بررسی پاسخ سوال ۱  تست عشق یکطرفه:

سرمایه گذاری در یک رابطه از نظر مدت زمانی که طرفین برای یکدیگر وقت می گذارند عامل مهمی برای بررسی عشق یک طرفه است. به طور معمول در یک رابطه دوطرفه هر دو فرد به طور مساوی برای یکدیگر انرژی می گذارند. وقتی طرف مقابلمان زمان کمی برایمان می گذارد ممکن است نشانه ای از عشق یکطرفه باشد.

سوال ۲- آیا دائماً از خود می پرسید که طرف مقابل یک زندگی ظاهراً بی دغدغه دارد و هیچ توجهی به شما نمی کند؟

الف- همیشه

ب- گاهی اوقات

ج- اصلا

بررسی پاسخ سوال ۲  تست عشق یکطرفه:

بارها پیش می آید که برخی از افراد احساس می کنند که طرف مقابلشان دغدغه ها و نگرانی هایش را درک نمی کند. یعنی نیازها، علائق و مشکلات او را نمی بینند. این مسئله نیز می تواند نشانه ای از عشق یکطرفه باشد. چرا که افرادی که عاشق هستند به کوچکترین اتفاقات و نیازهای طرف مقابل خود حساس هستند. افراد عاشق سعی می کنند همراه و کمک حال طرف مقابل خود باشند.

سوال ۳- به نظر شما چه کسی مراقب آرامش رابطه شماست؟

الف- شما

ب- نمی دانید

ج- شریک زندگی شما

د- وضعیت ۵۰/۵۰ است

بررسی پاسخ سوال ۴  تست عشق یکطرفه:

ایجاد آرامش و کاهش نگرانی ها و استرس های طرف مقابل از ویژگی های افرادی است که به طرف مقابل خود اهمیت می دهند. کسانی که خودخواه هستند آرامش رابطه برایشان مهم نیست و از اینکه با یک تنش رابطه شان بهم بریزد احساس نگرانی ندارند. این در حالی است که یک فرد عاشق سعی می کند رابطه دوستی خود با طرف مقابل را در مسیری آرام و لطیف پیش ببرد.

سوال ۴- آیا گاهی اوقات احساس می کنید طرف مقابل از شما استفاده می کند؟

الف- بله

ب- بستگی به شرایط دارد

ج- نه واقعا

د- نه

بررسی پاسخ سوال ۴  تست عشق یکطرفه:

عشاق هیچگاه از رابطه و علاقه طرف مقابل سوء استفاده نمی کنند. افرادی که به بهانه عشق از شما سوء استفاده می کنند و یا شما را ابزاری برای رفع نیازهای خود می بینند ممکن است علاقه شان موقعیتی و به خاطر جایگاه و شرایط شما باشد. بنابراین سوء استفاده از موقعیت و جایگاه طرف مقابل در یک رابطه می تواند نشانه مهمی برای عشق یکطرفه باشد.

سوال ۵- آیا احساس می کنید که طرف مقابل شما در تمام این سال ها کاملاً با شما صادق نبوده است؟

الف- بله

ب- بله، گاهی اوقات شما چنین احساسی دارید

ج- کمی

د- نه

بررسی پاسخ سوال ۵  تست عشق یکطرفه:

صداقت شرط اول یک رابطه سالم است. وقتی یک نفر واقعا به شما علاقه مند است سعی می کند روراست باشد. افرادی که مدام دروغ می گویند و در حال پنهان کردن واقعیت های خود هستند نمی توانند عشق واقعی را تجربه کنند. به نظر می رسد آن ها بیشتر دنبال فریفتن دیگران و استفاده از منافع زودگذر آن هستند تا اینکه بخواهند در یک رابطه بلند مدت باشند.

سوال ۶-  آیا احساس می کنید شمایید که همیشه باید با او سازش کنید؟

الف- بله

ب- شاید

ج- نه واقعا

د- نه

بررسی پاسخ سوال ۶  تست عشق یکطرفه:

در یک رابطه طرفین باید برابر باشند تا ما بگوییم عشق دوطرفه است. یعنی هر یک از طرفین وقتی اشتباه کنند، به خاطر آن عذرخواهی می کنند و سعی می کنند از دل طرف مقابل در بیاورند. این در حالی است که افراد خودخواه و کسانی که واقعا عاشق نیستند مدام انتظار دارند تا طرف مقابل همیشه عذرخواهی کند، حتی اگر حق با آن ها نباشد. بنابراین وقتی احساس کردید که شما همیشه باید کوتاه بیایید حتی اگر حق با او نباشد، باید در مورد علاقه اش به خودتان بیشتر شک کنید.

سوال ۷- آیا احساس می کنید برای معشوق خود کارهای زیادی کرده اید که قدرش را نمیداند؟

الف- بله

ب- گاهی اوقات شما انجام می دهید

ج- شما نمی دانید

د- بله

بررسی پاسخ سوال ۷  تست عشق یکطرفه:

برخی از افراد هرکاری که از دستشان بر می آید برای طرف مقابل خود می کنند. اما گاهی این مسئله یکطرفه است. یعنی طرف مقابل نه تنها این دغدغه را ندارد بلکه قدردان زحماتشان نیست. اگر احساس می کنید دستتان نمک ندارد و طرفتان همیشه ناراضی است و اصلا هیچ یک از کارهای خوبی که برایش انجام داده اید را نمی بیند و مدام به شما سرکوفت میزند این می تواند نشانه ای از عشق یکطرفه باشد.

سوال ۸- آیا وقتی از دست او ناراحت هستید به جای گفت گوی واقعی و رودرو در ذهن خود با او صحبت می کنید؟

الف- بله

ب- گاهی وقت ها

ج- بیشتر اوقات

د- خیر

بررسی پاسخ سوال ۸  تست عشق یکطرفه:

وقتی که عشق دو طرفه باشد، از آنجا که هردو نفر دغدغه یکدیگر را دارند سعی می کنند با یکدیگر گفتگو کنند و مشکلات و نیازهایشان را به هم بگویند. اگر همیشه مجبورید در ذهن خودتان از او انتقاد کنید و او هرگز اجازه نقد کردن را به شما نمی دهد احتمالا او بیشتر گیرنده محبت است. افرادی که گیرنده محبت هستند دوست دارند کانون توجه باشند و بیشتر به آن ها عشق ورزیده شود تا اینکه بخواهند به دیگران عشق بورزند.

 وبسایت روانشناسی ای سنج در زمینه تست های انلاین بصورت تخصصی پوشش تست ها در دسته بندی ها متعدد مانند: تست های هوش و حافظه، تست های شخصیت شناسی، تست های عشق و ازدواج، تست های شلغی و سازمانی و … آماده خدمات دهی به شما کاربران گرامی می باشد.

 منبع: esanj.ir

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا