رپورتاژ

بهترین فرم ساز آنلاین را از ایپول بخواهید

بهترین فرم ساز آنلاین را از ایپول بخواهید

همانطور که می دانید امروزه اغلب کسب و کارها در فضای مجازی رونق بیشتری گرفته اند. اما برای موفقیت در این فضا نیز باید تلاش کرده و اطلاعاتی داشته باشید. طبیعتا هیچ کاری بدون تلاش به موفقیت ختم نمی شود و از این رو برای فعالیت در فضای مجازی نیز باید به فکر آموزش های مورد نیاز باشید. توجه داشته باشید که علم برنامه نویسی می تواند کمک بسزایی برای کار در فضای اینترنت به شما بکند. اما طبیعتا برنامه نویسی علم پیشرفته ای است که برای فراگیری آن باید وقت زیادی را صرف کنید. اما فعالیت در فضای مجازی تنها منوط به علم برنامه نویسی نیست و می توانید از فرم سازهای آنلاین نیز در این زمینه کمک بگیرید تا نیازهایتان را برآورده کرده. فرم سازهای آنلاین متعددی در سطح فضای مجازی فعالیت می کنند که هریک از آنها خدمات منحصر به فرد خود را ارائه می کنند. اما اینکه کدام یک از فرم سازها را برای ساخت فرم خود انتخاب می کنید اهمیت بسزایی خواهد داشت. در ادامه به بررسی دقیق تر این موضوع خواهیم پرداخت:

فرم ساز آنلاین
فرم ساز آنلاین

فرم چیست؟

احتمالا قبل از اینکه با مفهوم فرم ساز آنلاین آشنا شوید نیاز است که مفهوم فرم را بدانید. فرم ها از گذشته تاکنون کاربردهای متعددی داشتند و از آنها در مواقع مختلفی استفاده می شد. فرم ها را می توانید در انواع مختلف مشاهده کنید که البته هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی خواهند داشت. فرم در واقع ابزاری است که جهت ذخیره سازی اطلاعات بکار گرفته می شود. شما در همه حال می توانید به اطلاعات ثبت شده در فرم ها دسترسی داشته باشید. تا چندی پیش فرم ها به صورت کاغذی تنظیم می شدند. فرم های کاغذی معایب متعددی داشتند که از جمله مهمترین معایب آن می توان به وقت گیر بودن و امکان بروز خطا اشاره کرد. با پیشرفت تکنولوژی فرم های آنلاین روی کار آمدند که با ساخت این فرم ها می توانید آنالیز دقیق تری از اطلاعات داشته و در نتیجه تصمیم گیری ساده تری نیز داشته باشید.

فرم ساز آنلاین

به نظر شما چگونه می توان فرم های مورد نیاز خود را در فضای مجازی ساخت؟ برای طراحی فرم به صورت آنلاین، راه های مختلفی پیش روی خود خواهید داشت. یکی از این راه ها مربوط به روش برنامه نویسی است. در این صورت باید حتما با دانش های برنامه نویسی آشنا باشید. از این رو دشواری های مختلفی برایتان به دنبال خواهد داشت. فرم ساز آنلاین ساده ترین روش برای تهیه و طراحی فرم های مختلف است که با کمک آن می توانید بدون داشتن هیچ گونه دانش برنامه نویسی، فرم های مورد نیاز خود را طراحی کنید. سرعت ساخت فرم نیز با فرم ساز آنلاین بسیار بالا بوده و خواهید توانست در مدت زمان بسیار کوتاه تری به فرم مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. اما در انتخاب فرم ساز نیز باید نهایت دقت خود را بکار بگیرید تا بتوانید بیشترین کارایی را از فرم ساز انتخابی خود شاهد باشید.

آزمون ساز آنلاین
آزمون ساز آنلاین

آزمون ساز آنلاین

در دنیای امروزی آموزش مرزهای فضای مجازی را نیز درنوردیده و مدتی است که شاهد گسترش پیدا کردن آموزش و یادگیری در این فضا هستیم. بیماری کرونا بهانه ای برای اینترنتی شدن اغلب امورات تحصیلی شده و حتی دانش آموزان نیز بخش عمده ای از آموزش های خود را به صورت آنلاین طی می کنند. اما فعالیت در این زمینه نیازمند داشتن برخی اطلاعات مختلف است. اولین موردی که باید به آن توجه داشته باشید طرح پرسشنامه ها و آزمون ها است. طبیعتا طرح سوالات به صورت آنلاین، نیازمند داشتن حرفه خاصی است و با استفاده از آزمون ساز آنلاین می توانید بهترین فرم های آزمون را برای خود طراحی کنید. توجه داشته باشید که می توانید آزمون هایی کاملا مشابه با آزمون های حضوری طراحی کرده و کلیه شرایط و ضوابط را نیز رعایت کنید. پس از اینکه آزمون های خود را در دسترس جامعه هدف خود قرار دادید، می توانید اطلاعات را در مدت کوتاهی جمع آوری کنید.

استفاده از بهترین فرم ساز آنلاین

هر فردی به دنبال تکامل است و طبیعتا انتخاب های بهتر، باعث رضایت بیشتر نیز خواهد شد. فرم ساز های آنلاین به دلیل کارایی های متعددی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و از این رو شاهد فعالیت فرم سازهای آنلاین متعددی در سطح فضای مجازی هستیم. اما آیا می توان یکی از این فرم سازها را به عنوان یکی از بهترین ها شناسایی نمود؟ کار کردن با هر کدام از فرم ساز های آنلاین نیازمند داشتن اطلاعات دقیقی در رابطه با همان فرم ساز است چرا که قالب های آنها با یکدیگر متفاوت بوده و در نتیجه باید آموزش های لازم را برای همان فرم ساز فرا گرفته باشید. ایپول چندین سال است که در زمینه ارائه خدمات ساخت فرم آنلاین را ارائه می کند و به دلیل ارائه بهترین خدمات، در طول دوره فعالیت خود افتخارات بسیاری را نصیب خود کرده است. ابزارهایی که ایپول در اختیار کاربران خود قرار می دهد امکان ساخت پیشرفته ترین فرم ها را نیز به وی خواهد داد و می توانید با سرعت بیشتری فرم مورد نظر خود را طراحی کنید.

پرسشنامه آنلاین
پرسشنامه آنلاین

ویژگی های آزمون ساز آنلاین ایپول

پرسشنامه آنلاین یا فرم ساز آنلاین باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد. گاهی اوقات ساخت فرم چندان حساس نیست و می توانید با قرار دادن سوالات در داخل یک قالب معمولی، سر و ته قضیه را هم بیاورید اما گاهی اوقات قرار دادن یک لوگو، تعیین قوانین خاص برای سوالات و… می تواند دشواری های بسیاری نیز داشته باشد. ایپول به مانند یک ابزار تمام عیار برای ساخت فرم های مورد نیازتان بکار گرفته می شود که ویژگی های منحصر به فردی از جمله موارد زیر دارد:

–         طراحی آزمون های مدت دار

–         ضبط کردن کامل صدای پرسشنامه

–         ضبط کردن صدا برای سوال انتخابی شما

–         دسترسی به بانک سوالات

–         نمایش گزینه ها به صورت تصادفی

–         نمایش سوالات به صورت تصادفی

–         استفاده از مدیا در گزینه ها و همچنین سوالات

–         دادن نمره به گزینه سوالات

–         آپلود کردن عکس و فایل برای سوال

–         مسدود کردن برگشت به سوال قبلی

–         نمایش تمامی سوالات در یک صفحه

–         نمایش سوالات در صفحه های مختلف

برگرفته از وب سایت https://epoll.pro/

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا