اخبار روزسینما و تلویزیونفرهنگ و هنر

اشاره مستقیم یک کارشناس خبری تلویزیون به اهنگ های گروه بی تی اس

اشاره مستقیم یک کارشناس خبری تلویزیون به اهنگ های گروه بی تی اس

اشاره مستقیم یک کارشناس خبری تلویزیون به اهنگ های گروه بی تی اس یک کارشناس تلویزیون در یکی از برنامه‌های زنده شبکه سوم سیما درباره گروه موسیقی BTS اظهارنظر کرد.

با انتشار ویدیویی که در آن گزارشگر ۲۰:۳۰ به سراغ نواجوانان ایرانی طرفدار گروه کی پاپ بی تی اس رفته و از آن‌ها در مورد علت عشق و علاقه شان سوال می‌کند.

بعد هم نشان می‌دهد که این گروه به واسطه طرفداران بسیارشان در سراسر جهان، پای شان حتی به کاخ سفید هم باز شده است.

در نهایت هم این گزارش نتیجه گیری می‌کند که مدیران فرهنگی کره جنوبی کارشان را درست انجام داده اند، اما در داخل ایران جای تولید محتوای در خور توجه نوجوانان خالی است.

اعضا گروه( bts )

کیم نام-جون با نام هنری آر- ام هم شناخته می‌شود. او متولد ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۴ (۲۱ شهریور ۷۳) است. آر- ام لیدر BTS و اولین عضوی است که به این گروه پیوست.

کیم سوک-جین، با نام هنری جین شناخته می‌شود. او متولد ۴ دسامبر ۱۹۹۲ (۱۳ آذر ۷۱) است. جین بزرگترین عضو گروه بی تی اس است و پیش از پیوستن به این گروه در رشته بازیگری تحصیل می‌کرده است و تصمیم به پیوستن در کمپانی دیگری برای بازیگر شدن داشت، تا اینکه کمپانی بیگ‌هیت پیشنهاد متفاوتی به او می‌دهد.

مین یون-گی با نام هنری شوگا (Suga) مشهور است، متولد ۹ مارس ۱۹۹۳ (۱۸ اسفند ۷۱) است. شوگا رپر، ترانه‌سرا و آهنگساز است و علاوه بر فعالیت‌هایش در گروه بی تی اس به عنوان آهنگساز و ترانه‌سرا برای دیگر خوانندگان هم فعالیت‌هایی دارد.

او تاکنون آهنگساز و ترانه‌سرای بیش از صد اثر بوده است؛ از جمله آهنگ Wine از خواننده Suran که توانست جایزه بهترین ترک R&B را در سال ۲۰۱۷ در جشنواره ملون به خود اختصاص دهد.

جانگ هو-سوک با نام هنری جی هوپ شناخته می‌شود. او متولد ۱۸ فوریه ۱۹۹۴ (۲۹ بهمن ۷۲) است. جی-هوپ رپر، وُکالیست، ترانه‌سرا و آهنگساز است.

پارک جی-مین که با نام جیمین هم مطرح است، متولد ۱۳ اکتبر ۱۹۹۵ (۲۱ مهر ۷۴) است. جیمین وکالیست و ترانه‌سرااست.

کیم ته-هیونگ را با نام هنری وی می‌شناسند. او متولد ۳۰ دسامبر ۱۹۹۵ (۹ دی ۷۴) است. وی وکالیست، ترانه‌سرا و بازیگر است.

جئون جونگ-کوک که به نام جونگ‌کوک مشهور است، کوچک‌ترین عضو بی تی اس است. او متولد ۱ سپتامبر ۱۹۹۷ (۱۰ شهریور ۷۶) و وکالیست اصلی گروه و ترانه‌سرا است.

گروه بی تی اس و تلویزیون
گروه بی تی اس و تلویزیون
گروه بی تی اس و تلویزیون
گروه بی تی اس و تلویزیون

گردآوری:تهران کیوسک

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا