رپورتاژ

کولر گازی

کولر گازی
کولر گازی

کولر گازی مدرن امروزی از ظرفیت های مختلفی برخوردار می باشد و با توجه به تنوع و سفارشی کردن مدل مورد نیاز می تواند از توانایی های منحصر بفردی برخوردار باشد و می توان با انتخاب درست به راحتی هر ساختمان را کاملا” خنک و یا گرم کرد و نیاز سرمایش و گرمایش محیط مورد نظر را برطرف کرد و در تمام طول سال می توان به امور روزمره خود پرداخت و از آن لذت برد.

انواع کولر گازی : دیواری – ایستاده – کانالی – پنجره ای – پرتابل

ساده ترین نوع کولر گازی مدل دیواری آن می باشد که به سادگی می توان آن را نصب کرد و در ظرفیت های مختلف و با رنگ بندی مختلفی تولید می شود و موجب می شود که با هر محیطی آن را سازگار کرد .

در این مدل یونیت خارجی را از طریق لوله مسی به یونیت داخلی متصل می کنند و سرمایش و گرمایش مورد نیاز را فراهم می کند.

کولر گازی ایستاده را در مساجد و اماکن بزرگ تجاری و رستوران ها و فروشگاه ها و … نصب می کنند و بدلیل طراحی یخچالی بودن پنل داخلی محیط های بزرگی را خنک می کند.

داکت اسپلیت کانالی برای ساختمان های نو ساز که در مرحله اسکلت می باشد نصب کرد و از طریق کانال کشی به کل اتاق ها می توان سرمایش لازم را فراهم کرد .

کولر گازی پنجره ای را در پنجره قرار می دهند و به راحتی نصب می شود و نیاز به حضور فیزیکی نصاب نیست و هنگام اسباب کشی می توان آن را با خود حمل کرد .

کولر گازی پرتابل برای اتاق های سرور و مغازه های کوچک می توان استفاده کرد و به راحتی قابل جابجایی می باشد .

مزیت های کولر گازی
مزیت های کولر گازی

مزیت های کولر گازی

راحتی :

می توان دمای محیط را در طول سال حفظ کرد به ویژه در گرمای تابستان خنکی لازم را فراهم کرد و همچنین گرمایش را در زمستان سرد تامین کرد .

هنگام خواب شبانه بعلت داشتن کولر گازی می توان خواب راحتی را تجربه کرد و کیفیت خواب شما را افزایش می دهد.

سلامتی :

کولر گازی بدلیل داشتن فیلترهای پیشرفته می تواند گرد و غبار و گرده های ریز معلق در محیط را بگیرد و همچنین موادی حساسیت زا که موجب حملات آسم می شود را بگیرد و به کیفیت هوای محیط بیافزاید .

آرامش خاطر :

با داشتن کولر گازی و تامین سرمایش مورد نیاز برای خانواده می توان بهتر به امور روزمره رسید و همچنین در محیط کار کارمندان با اطمینان خاطر و آسایش کامل فعالیت بهتری را در طول روز انجام می دهند .

صفحه دیجیتالی :

اسپلیت با داشتن صفحه دیجیتالی روی یونیت داخلی به راحتی می توان تمام عملکردهای را که از کولر گازی می خواهیم را ببینیم و اطلاعات مورد نیار را در اختیار شما قرار می دهد.

پوشش طلایی رادیاتور :

روکش طلایی که روی پره های رادیاتور قرار دارد از خوردگی جلوگیری می کند و مقاوم تر می شود و دوام آن را افزایش می دهد و موجب طول عمر کولر گازی می شود .

گاز ۴۱۰ :

گاز ۴۱۰ پتانسیل تخریب لایه ازون را ندارد و نسب به دیگر گاز ها بهتر می باشد و امکان بازیافت آن نیز وجود دارد .

وای فای :

با نصب اپلیکیشن شرکت مزبور و خرید کولر گازی موجب می شود که به راحتی از روی گوشی اندروید یا آیفون یا تبلت خود در هر مکانی کولر خود را کنترل و تنظیم کرد و این به کاهش مصرف برق کمک می کند .

مزیت های کولر گازی
مزیت های کولر گازی

اینورتر :

کولر گازی اینورتر می تواند سرعت کمپرسور را نسبت به تنظیم دما کنترل کند .

کمپرسورهایی که سرعت متغیری دارند می توانند نسبت به کمپرسورهایی که با سرعت ثابت کار می کنند از مصرف برق کمتری برخوردار باشند .

نویز :

کولر گازی اینورتر بدلیل داشتن فناوری دی سی و تغییر در سیستم کار کولر گازی درنتیجه صدای بسیار کمتری را نسبت به کولر گازی های معمولی ایجاد می کند .

کنترل دمای بهتر :

کولر گازی های با اینورتر در رطوبت زدایی هوا بسیار کارآمدتر هستند و برای مناطقی با رطوبت بالا می توانند کنترل دمایی بهتری داشته باشند .

طول عمر بالا :

در کولر گازی اینورتر سایش و خرابی در تجهیزات و قطعات کولر کمتر می باشد و این یک مزیت برای شماست و موجب می شود طول عمر بالاتری داشته باشد .

فروشگاه خانه سفید تمامی کولر گازی های خود را با نصب و گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در اختیار شما خریداران محترم قرار می دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا